Блог вчителя-предметника

ВИКОРИСТАННЯ БЛОГУ ЯК МЕДІА-ОСВІТНЬОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ЗАПРОШУЮ ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО

ВИКОРИСТАННЯ БЛОГУ ЯК МЕДІА-ОСВІТНЬОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Діяльність учасників мережевої спільноти визначає типологію веб-ресурсів. Зупинимось докладніше на одному із типів веб-сервісів. Розглянемо блоги (мережеві журнали) і оцінимо можливості реалізації їх технологій у навчально-виховному процесі. Блог - це веб-сайт, основний вміст якого становлять записи (пости), що регулярно додаються, оновлюється користувачем. Блог є специфічною формою організації спільноти користувачів навколо певного автора чи авторів блогу.

Відвідувачі блогу не лише переглядають публікації, а і можуть дописувати свої коментарі, щодо публікацій на сторінках ресурсу.

Блог може бути не тільки платформою, де озвучуються і реалізуються думки та ідеї автора, а й місцем спільного обговорення та розв'язання нагальних освітніх задач.

Перейдіть за посиланням 

Блог вчителя-предметника. Подібний блог може містити навчальні плани, конспекти, корисні посилання, додаткову інформацію, навчальне відео тощо. Саме з такою метою мною було створено «Блог сучасного вчителя» - Експрес-уроки музичного мистецтва для учнів 5 (6-7) класів, де діти мають чудову можливість ознайомитися з різножанровими творами українських і зарубіжних композиторів минулого й сучасності, дізнатися про творчий шлях композиторів та прослухати їх шедеври світової класики. З метою кращого вивчення учнями предмету "Музичне мистецтво" у зручний для них час, створено пости, фотопрезентації та завантажено відео де вони можуть дізнатися про творчість композиторів та прослухати музичні твори, які вивчаються на уроках музики в 5 (6-7) класі, а також самостійно розучувати та виконувати пісні, запропоновані для вивчення.

Можливості блогу безмежні, оскільки ця технологія дозволяє ускладнити зміст навчального матеріалу, збільшити обсяг його теоретичної частини, сприяє виконанню учнями індивідуальних завдань, упровадженню самостійної дослідницької, пошукової, проектної діяльності, створює умови для реалізації природних обдарувань особистості тощо. Особливо важливим є те, що сучасні комп'ютерні технології в поєднанні з новітніми освітніми технологіями стають ефективними засобами розвитку мислення обдарованих учнів.

Насамперед у блозі «Експрес-уроки музичного мистецтва для учнів 6 класів» розміщено матеріали та посилання на веб-ресурси, ці матеріали стають доступними для учнів як в школі так і дома. Більше того, блог веб-сервісу Webnode має мобільну версію, що зумовлює зручність його у використанні.

Перейдіть за посиланням 

За допомогою декількох кліків мишкою маю можливість продемонструвати унаочнення до нової теми. Вбудовані відеоматеріали, презентації,гіперпосилання, аудіолекції - це моя колекція технічних засобів для уроків.
Створивши свій блог, я отримав можливість доступу до кожного учня, а учень набув доступу до навчального матеріалу, який він би не отримав, наприклад, через відсутність на уроці. Публікуючи навчальний матеріал у блозі, я забезпечую учнів доступною навчальною інформацією. Відеоуроки у блозі ще раз пояснять теоретичний матеріал з музичного мистецтва, ознайомлять із творчим портретом композитора та виконавців, кращими зразками музичних творів. Караоке пісень для учнівського виконання, розміщені на інтернет-ресурсі, удосконалять вокальні навички. На допомогу учням надаю у своєму блозі декілька посилань на сторінки енциклопедії Вікіпедія, використавши їх, учні мають можливість краще опрацювати матеріал і підготувати творчі проекти.Блог з музичного мистецтва можуть читати не лише учні, а і їх батьки, колеги. Враховано можливість для тісного контакту з відвідувачами - активних дискусій та коментарів, зворотній зв'язок.Варто зазначити, що функціонування блогу є простором розвитку не лише учнів, а й педагога. 

Перейдіть за посиланням 

Це платформа для самореалізації, розкриття власного творчого потенціалу, методичної неординарності, креативності, індивідуальності; для обміну досвідом та спілкування з колегами, обговорення освітніх питань, професійного зросту. Крім того не варто відмовлятися, що такий мережевий щоденник є для вчителя засобом бути почутим. Перехід учнів разом з учителем на рівень учасників мережевої спільноти надає можливості не тільки ефективно впроваджувати інформаційно-комунікаційні технології у життя, а й розширити кругозір; оволодіти вміннями спілкуватися, використовуючи мережу Інтернет; співпрацювати у групі; систематично підвищувати рівень власної культурної, інформаційної компетентності. Результатом такої роботи має стати очікування пожвавленого зацікавлення учнів предметом, їх прагнення шукати відповіді.

ЗОШ №11 міста Бердичева

ЗАВІТАЙТЕ ДО НАС

Вулиця Бистрицька 32/21, місто Бердичів, Житомирська область. 13308

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ

(04143) 2-01-47

НАПИШІТЬ НАМ

dragan.berdichev@gmail.com

zosh11_brd@ukr.net

Години роботи


ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ

8:00 - 18:00

СУБОТА

Закрито

НЕДІЛЯ

Закрито

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати