Блог вчителя-предметника
ВИКОРИСТАННЯ БЛОГУ ЯК МЕДІА-ОСВІТНЬОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Запрошую ознайомитись із моїми блогами
(натисніть на зображення і перейдіть на сервіси)
ЗАПРОШУЮ ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО
ВИКОРИСТАННЯ БЛОГУ ЯК МЕДІА-ОСВІТНЬОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Діяльність учасників мережевої спільноти визначає типологію веб-ресурсів. Зупинимось докладніше на одному із типів веб-сервісів. Розглянемо блоги (мережеві журнали) і оцінимо можливості реалізації їх технологій у навчально-виховному процесі. Блог - це веб-сайт, основний вміст якого становлять записи (пости), що регулярно додаються, оновлюється користувачем. Блог є специфічною формою організації спільноти користувачів навколо певного автора чи авторів блогу.
Відвідувачі блогу не лише переглядають публікації, а і можуть дописувати свої коментарі, щодо публікацій на сторінках ресурсу.
Блог може бути не тільки платформою, де озвучуються і реалізуються думки та ідеї автора, а й місцем спільного обговорення та розв'язання нагальних освітніх задач.
Перейдіть за посиланням
Блог вчителя-предметника. Подібний блог може містити навчальні плани, конспекти, корисні посилання, додаткову інформацію, навчальне відео тощо. Саме з такою метою мною було створено «Блог сучасного вчителя» - Експрес-уроки музичного мистецтва для учнів 5 (6-7) класів, де діти мають чудову можливість ознайомитися з різножанровими творами українських і зарубіжних композиторів минулого й сучасності, дізнатися про творчий шлях композиторів та прослухати їх шедеври світової класики. З метою кращого вивчення учнями предмету "Музичне мистецтво" у зручний для них час, створено пости, фотопрезентації та завантажено відео де вони можуть дізнатися про творчість композиторів та прослухати музичні твори, які вивчаються на уроках музики в 5 (6-7) класі, а також самостійно розучувати та виконувати пісні, запропоновані для вивчення.
Можливості блогу безмежні, оскільки ця технологія дозволяє ускладнити зміст навчального матеріалу, збільшити обсяг його теоретичної частини, сприяє виконанню учнями індивідуальних завдань, упровадженню самостійної дослідницької, пошукової, проектної діяльності, створює умови для реалізації природних обдарувань особистості тощо. Особливо важливим є те, що сучасні комп'ютерні технології в поєднанні з новітніми освітніми технологіями стають ефективними засобами розвитку мислення обдарованих учнів.
Насамперед у блозі «Експрес-уроки музичного мистецтва для учнів 6 класів» розміщено матеріали та посилання на веб-ресурси, ці матеріали стають доступними для учнів як в школі так і дома. Більше того, блог веб-сервісу Webnode має мобільну версію, що зумовлює зручність його у використанні.
Перейдіть за посиланням
Перейдіть за посиланням
Це платформа для самореалізації, розкриття власного творчого потенціалу, методичної неординарності, креативності, індивідуальності; для обміну досвідом та спілкування з колегами, обговорення освітніх питань, професійного зросту. Крім того не варто відмовлятися, що такий мережевий щоденник є для вчителя засобом бути почутим. Перехід учнів разом з учителем на рівень учасників мережевої спільноти надає можливості не тільки ефективно впроваджувати інформаційно-комунікаційні технології у життя, а й розширити кругозір; оволодіти вміннями спілкуватися, використовуючи мережу Інтернет; співпрацювати у групі; систематично підвищувати рівень власної культурної, інформаційної компетентності. Результатом такої роботи має стати очікування пожвавленого зацікавлення учнів предметом, їх прагнення шукати відповіді.